יום שלישי, 29 בנובמבר 2011

מציב רף

בצד ימין אתם יכולים לראות בלוגים שאני ממליץ עליהם, אחד מהם הוא של קן לוין, אשר כבר כמה עשורים כותב לסיטקומים שונים בארה"ב. הוא כתב לסימפסונים, לכולם אוהבים את ריימונד, לפרייז'ר ולדארמה וגרג - אבל אף אחד לא מושלם. הבלוג של קן לוין נבחר לאחרונה על ידי המגזין טיים לאחד מ-25 הבלוגים הטובים ברשת, ויש לו גם יותר מ-8 מיליון צפיות אם אתם מאלה שחושבים שרייטינג מעיד על איכות. למרות שאם אתם קוראים את הבלוג הזה אז כנראה שאתם לא.

למה אני מספר לכם את זה? 

קודם כל כי הבלוג שלו מומלץ.

שנית, השבוע הוא חגג יומולדת 6 לבלוג, והסביר איך הוא התחיל. אז בהתחלה הוא היסס לגבי כתיבה מהחשש שזה לא יהיה מצחיק ושלא יהיה לו על מה לכתוב. הוא התייעץ עם חבר בלוגר שלו שייעץ כי הכי חשוב זה לכתוב כל יום. אם אנשים ייכנסו וייראו ששום דבר לא השתנה, הם לא יחזרו. אז עכשיו, לא רק שאין לו על מה לכתוב, אלא הוא צריך גם לכתוב על זה כל יום. 

אז בכל זאת למה אני מספר לכם את זה? 

אני הולך לנסות לעדכן משהו בבלוג כל יום! 

לפעמים זה יהיה מעניין, לפעמים מצחיק, לפעמים גרוע. מדי פעם יהיה לי משהו להגיד, ורוב הזמן יכול להיות שאני פשוט אצוטט מבלוגרים טובים ממני. קצת כמו היום. מתישהו אני צריך להגיע לשמונה מיליון האלה! 

אולי אני צריך לעבור לאנגלית?

לא בטוח, אולי לפעמים. כרגע אני אעדכן אותכם במה שעתיד להיות בבלוג אחרי המעבר לעדכון יום יומי: מחשבות לגבי סיטואציות מהיום -יום (כן, זה כל הקטע של יום יומי), שירים (כמו שהיו עד עכשיו), פוליטיקה ואקטואליה, כדורסל (בעיקר NBA עכשיו שהשביתה עומדת להיגמר), חוויותי כטבעוני טרי (התחלתי כבר לכתוב את הפוסט הראשון- הוא יפורסם בקרוב) וגם על אתאיזם, שאני די מאמין שהוא יותר נכון מהאופציה השנייה... איך זה נקרא? תאיזם! 

אז תישארו בסביבה, תירשמו מצד ימין, איפה שרשום Join my Cult (תצטרפו לחבר'ה שלי) ותתחילו לקבל עידכונים יומיים. כי כנראה עדכונים שבועיים על חייו של בטלן לא מספיקים

שבוע טוב אנשים! 



   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה