יום חמישי, 1 בדצמבר 2011

עדכונים + סקר

1. ביומיים האחרונים היה סקר בצד ימין ששואל מהו הפרי האהוב עליכם. הנחתי שבעתיד, אוכל למצוא משהו רלוונטי לעשות עם המידע הזה עבור הבלוג. היום הבנתי שלא אוכל לעשות עם זה שום דבר פרודוקטיבי, אז פשוט אוכל את הפרי המנצח - מנגו (איזה כיף).


2. במקום הסקר הטיפשי אני הולך להוסיף סקר הרבה יותר ענייני - מה תרצו לראות בבלוג יותר? כמובן שבדרך כלל אני פשוט מפרסם מה שבא לי באותו רגע אבל ההכוונה לטעם שלכם תהיה מועילה ומשתלמת - תסמכו עלי. 

אפרופו טעם - המנגו הזה פשוט מעולה. 


3. האופציות בסקר יהיו (אפשר לבחור יותר מאחת):
א. אני מדבר על אקטואליה
ב. כתבות / המלצות מוזיקה
ג.  סיפורים קצרים / שירים
ד. שטויות שחולפות לי בראש
ה. הסברים על דברים שקורים

בטח שמתם לב לשלושה דברים:
1. שאין פה את מה "מיומנו של טבעוני" - אז הפוסט שהכי הרבה אנשים קראו עד עכשיו + טיקבקו לגביו, הוא עניין שאני אנסה פעם בשבוע לכתוב עליו, עד שיימאס או שלא יהיה לי יותר מה לכתוב - אז חבל שתבזבזו על זה קול - זה יהיה בכל מקרה. 
2. ש"הסברים על דברים שקורים" נשמע מעורפל, נשמע יותר כמו שטות שחלפה לי בראש. אז זה יהיה בעיקרון הסברים נחמדים ומשעשעים על תיאוריות או עקרונות שנוגעים לנו בחיי היום יום. לא דברים מורכבים מדי (בחיי שניסיתי 5 פעמים לקרוא בויקיפדיה על החוק השני של תרמודינמיקה ואני עדיין לא מבין אותו) אבל בהחלט דברים שאני מניח שיהיה לכם נחמד פתאום לדעת. 
3. שאני במצב רוח של רשימות.


4. (חזרנו לרשימה הכללית) אתמול ב- YNET פורסמה כתבה שכותרתה: "השמינייה צפויה לאשר את הפשרת כספי הרשות".
התקדמו יפה הילדים מאז שהפסקתי לראות את התוכנית בסוף העונה השנייה.

(דוגמא ל"שטויות שחולפות לי בראש")

2 תגובות:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=C0NBosKaznA

    השבמחק
  2. הסבר מעולה. הסיבה שרציתי לדעת היא כי שמעתי שהחוק השני של תרמודינמיקה מתנגש עם עקרונות דתיים מסויימים. אם תוכל להסביר או למצוא מישהו שמסביר לי את זה אז אני ממש אשמח. נכון לעכשיו אני פשוט אניח שזה עניין של חוסר אמונה של נוצרים בשינויי אקלים ע"ע התחממות כדור הארץ.

    השבמחק